Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Old Loaves - Drowser


Τον τελευταίο καιρό έχουν πέσει στη αντιληψή μου πολλές κυκλοφορίες και μια απο αυτές προέρχεται και από ένα νέο συγκροτήμα από την Νέα Ζηλανδία που απαρτίζεται από τους Kalem O'Brien,Cameron Reid και Benjamin Ward με το όνομα Old Loaves.
Αυτή η νεοσύστατη μπάντα πρόσφατα μας παρουσίασε την πρώτη της ολοκληρωμένη δουλειά ονόματι ''Drowser'' η οποία περιέχει 9 συνθέσεις συνολικής διάρκειας περίπου 42 λεπτών.
 Το συγκρότημα πραγματικά μου κέντρισε το ενδιαφέρον ακούγοντας τη μουσική του καθώς καταφέρνει να συνδυάζει με έναν εξαιρετικό τρόπο το post-hardcore τόσο με stoner όσο και με alternative στοιχεία.Μπορεί να μην έχω εντρυφήσει στην post-hardcore μουσική αλλά το σημαντικό είναι ότι αυτό που ακούω από τους Αυστραλούς γοητεύει τις ακουστικές μου χορδές και καταφέρνουν με το ντεμπούτο τους να μου κρατήσουν το ενδιαφέρον από τις πρώτες  μέχρι τις τελευταίες νότες.
Η ατμόσφαιρα του δίσκου βγάζει μια μελαγχολία,ενώ τα φωνητικά του Ward ανταπεξέρχονται στο ρόλο τους προσθέτοντας το δικό τους λιθαράκι στην ατμόσφαιρα του,επίσης ο ίδιος επιμελείται την κιθαριστική δουλειά η οποία κινείται σε υψηλά επίπεδα κάτι που μπορείται από μόνοι σας να καταλάβετε ακούγοντας τραγούδια όπως τα ''Teeth'',''Dust'', ''Parade''(το καλύτερο κομμάτι κατ'εμέ) και τέλος να μην ξεχάσω να αναφέρω  την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει τόσο από τον μπασίστα(ακούστε τα ''Fools'' και ''Their Noise'' και θα με νιώσετε) όσο και από τον ντραμίστα.
Συμπερασματικά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα παρα πολύ καλό ντεμπούτο από τους Old Loaves το οποίο πρέπει να ακουστεί από τους φάνς του συγκεκριμένου μουσικού είδους μιας και είμαι σίγουρος ότι θα ικανοποιήσει τους περισσότερους!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου