Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Colossus - Wake


Οι Colossus από την Στοκχόλμη της Σουηδίας είναι μια μπάντα που ειδικεύεται στον progressive metal ήχο εμπλουτισμένο με κάποια sludge ψήγματα και φέτος έρχεται να προσθέσει στο ενεργητικό της την πρώτη επίσημη κυκλοφορία της.
Αυτή βαπτίζεται ως "Wake" και περιέχει 9 συνθέσεις συνολικής διάρκειας περίπου 58 λεπτών.Η μπάντα πρόσφατα ήρθε σε επαφή μαζί μου και μου πρόσφερε το μουσικό υλικό του "Wake" με σκοπό να το παρουσιάσω στο Welcome To The Void και από την δικιά μου πλευρά θέλω να την ευχαριστήσω.
Στην αρχή,για να είμαι ειλικρινής,πριν ακούσω το ντεμπούτο των Colossus ήμουν διστακτικός για το αν ήθελα να το παρουσιάσω στο μπλογκ μιας και συνήθως ανεβάζω υλικό που δεν έχει τόσο σχέση με το συγκεκριμένο μουσικό ιδίωμα.Για καλή μου τύχη,έδωσα τις απαραίτητες ακροάσεις στο "Wake" και σε συντομο χρονικό διάστημα το άλμπουμ μου ξύπνησε την θετική μου πλευρά και με έκανε φυσικά να διαγράψω του αρχικούς μου δισταγμούς.
Τα μέλη της μπάντας τα οποία είναι οι Niklas Eriksson - Guitar & Vocals,Peter Berg - Bass και Thomas Norstedt - Drums,μουσικά είναι αρκετά επηρεασμένα από τους Baroness, Mastodon και Tool κάτι που φαίνεται στον ήχο της μπάντας προσδίδοντας όμως και τις δικές τους προσωπικές πινελιές.Ακόμα τα εκφραστικά φωνητικά του Niklas ξεχειλίζουν από συναίσθημα και φέρουν κάτι από την χαρακτηριστική χροιά του Zachary Stevens(Savatage).Τέλος να μην ξεχάσω να αναφέρω την εμφάνιση του Lars G Petrov (Entombed) στο Pillars of Perennity!!
Επομένως εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ ενδιαφέρον ντεμπούτο που σίγουρα θα προσελκύσει πολλούς ακροατές του συγκεκριμένου μουσικού ιδιώματος.

BandWebsite
facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου